1393-11-17 20:20
3761
12
10082
محسن کوهساریان در حاشیه نشست شورای مشورتی جوانان گلستان:

دولت فقط شعار می دهد و گذشته را تخریب می کند / هر کس به فکر خودش است / از جوانان حمایتی نمی شود

کوهساریان گفت : به «تدبیر و امید» رای داده ایم که با راهکار تازه مردم را از بن بست نجات دهد نه اینکه فقط شعار بدهد و گذشته را تخریب کند ، مسئولین ما آمده اند پشت میز نشسته اند و فقط بفکر خودشان هستند ، هیچ کاری هم نمی کنند ، فقط شعار می دهند و در عمل هیچ چیزی ندیده ایم .

به گزارش گلستان ما به نقل از شاهد فردا ؛ روز گذشته (پنج شنبه) در حاشیه نشست مشورتی جوانان استان گلستان در گرگان، « محسن کوهساریان» در پاسخ به نقد یکی از حاضرین که جوانان گلستانی را ضعیف و فاقد فاکتورهای لازم سیاسی و توان اجرایی معرفی کرد و از این شرایط ابراز ناامیدی نمود ، سخنان قابل تامل و غیر قابل بحثی را مطرح نمود که نظر به اهمیت آن در ادامه عین تعابیر وی جهت داوری مخاطبان می آید .

بعد انتخابات 92 همه چیز دست کسانی افتاد که اصلا در صحنه نبودند

کوهساریان در ابتدا گفت : در خصوص جوانان بحث زیاد است ، عزیزمان در خصوص عملکرد ضعیف جوانان گفتند باید از خودمان شروع کنیم و به صحنه بیاییم که باید به ایشان بگویم ما خیلی وقت است که از خودمان شروع کرده ایم ، جوانها به صحنه آمده اند ، انتخابات را پرشور کردند ؛ اینها چه کسانی بودند ؟ همین جوانها بودند که هشت سال از صحنه دور بوده اند ولی متاسفانه بعد از سال ۱۳۹۲ در انتخابات همه چیز افتاد دست کسانی که اصلا ًدر صحنه نبودند و قدر این جوانها را هم نمی دانند .

وی افزود : هر مدیری هم که در هر مراسمی حاضر می شود و بحثی برای جوانان و اشتغال آنان در می گیرد ، اولین سخن شان این است که ما از گذشته بدهی ۴۰ میلیاردی به ارث بردیم و اینکه ما چوب دولت گذشته را می خوریم!

نباید مدام بگویید دولت گذشته چکار کرده ، مشکلات را حل کنید

این فعال سیاسی تاکید کرد : ما می دانیم دولت بدهی دارد ، مشکلات دارد ولی ما شما را منصوب نموده ایم که این مشکلات را حل کنید. نباید به ما بگویید دولت گذشته چکار کرده ، ما شما را اینجا گذاشته ایم که طرح بدهید ، راه حل بدهید که مشکلات حل شود.

کوهساریان گفت : این درست که در گذشته اتفاق های بسیار افتاده ولی گذشته تمام شده و باید به آینده فکر کرد و راهکار داد.  شمایی که هم اکنون مدیر هستید باید بیندیشید که اکنون برای آینده چکار باید کرد ؟

بعضی مباحث امروز تعجب آور است

وی افزود : دولت « تدبیر و امید » شعار حل مشکلات را داده و بارها گفته که پاسخگوست و به دنبال حل مشکلات است و راهکار دارد ولی الان بحث هایی را می بینیم و می شنویم که تعجب آور است و بعضاً گفته می شود که جوان خودش باید به فکر باشد !

مدیر مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آزادشهر اذعان کرد : سوال اینجاست جوان باید چکار کند ؟ جوان بیکار با دست خالی باید چکار کند ؟ باید حضور داشته باشد که به لطف خدا حضور دارد ، طرح بدهد که آنهم را ارائه کرده ایم. امروز مدیران از ما می خواهند مشکلات خود را بیان کنیم ، فقط بیان کردن چاره کار نیست چرا که هزاران مشکل وجود دارد. بنده تمام این مشکلات را به مدیران شهرستان ارائه می دهم ، شما فکر می کنید پاسخ آنان چیست ؟ قطعاً این است که ما مشکلات خاص خودمان را داریم ، ۴۰ میلیارد بدهی گذشته را داریم ، دست دولت خالی است و غیره !

مسئولین به فکر مردم و جوانان نیستند ، هر کسی به فکر خودش است

کوهساریان با بیان اینکه مهم حل این مشکلات است نه بحث کردن در خصوص آن در مجالس و محافل خود ، افزود : آیا من به عنوان یک جوان باید مشکلات را حل کنم ؟ به نظر بنده مشکل اساسی این است که مسئولین به فکر مردم نیستند ، به فکر جوانان نیستند ، هر کسی به فکر خودش است.

وی تاکید کرد : متاسفانه ما فقط شعار می دهیم، الان که این حرف ها را می زنم ، می گویند که دارد احساسی سخن می گوید و یا اینکه شاید با کسی مشکل داشته باشم . خیر! به نظر من مسئولین ما آمده اند پشت میز نشسته اند و فقط بفکر خودشان هستند ، هیچ کاری هم نمی کنند ، فقط شعار می دهند ؛ در عمل هم ما هیچ چیزی ندیده ایم ، صد بار دیگر هم ما جلسات مختلف بگذاریم خروجی و نتیجه نخواهد داشت ، چرا (؟) چون حمایتی نمی شویم!

این فعال سیاسی افزود : مدیران در رزومه کاری خود بسیار می نویسند که فعالیت های فراوانی کرده اند و عکس ها و فیلم های زیادی را هم ارائه می کنند ولی در نهایت چه چیز برآیند آن شده است ؟! آیا زمینه فعالیت یک کارخانه و یک اشتغالزایی کوچک را در شهرستان ها فراهم کرده اند؟ پاسخ این سوال منفی است ، حداقل من سراغ ندارم.

جوانان حامی ندارند ، برخی می ترسند که از جوان سخن بگویند

کوهساریان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما جوان ها، توانمندی اش را داریم ؛ جوان ها توانمندی شان را نشان داده اند ولی متاسفانه حامی ندارند.  مشکل امروز ما جوان ها این است که حامی نداریم ؛ ما جوانان هم اکنون در هر اداره ای که برویم تا حرف جوان زده می شود ، انگار می ترسند که از جوان سخن بگویند . انگار که این جوان آمده است تا جای آنها را بگیرد .

وی ادامه داد : امروزه برخی مدیران ما به این دید به جوانان نگاه می کنند حالا بیاییم بنشینیم و بحث اشتغال را بکنیم که در نهایت به چه چیز می خواهیم برسی؟!  در انتها مدیران می گویند بودجه نداریم ، یا اینکه ۴۰ میلیارد بدهی دولت گذشته را داریم و تا زمانی که این حرف ها باشد ما هیچ راه پیشرفت و رو به جلویی نخواهیم داشت و نه مشکل اشتغال ما حل خواهد شد و نه مشکل بیکاری و ازدواج.

انتقادات بنده شخصی نیست / دغدغه شغلی و مالی ندارم / شاید کاندیدا شوم یا خیرkohsarian

مدیر مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آزادشهر در ادامه این نشست در جواب برخی از منتقدین به مباحث خود گفت: اگر من مطالب را به عرض شما رساندم و یا انتقادی کردم دغدغه شخصی بنده نیست ، بنده بیکار نیستم ؛ نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در نهضت سواد آموزی هستم و دغدغه شغلی و مالی ندارم ، انگیزه هم آن قدر دارم که می خواهم در انتخابات سال آینده تاثیر گذار باشم ، نمی گویم شاید کاندیدا شوم یا خیر ولی می خواهم در انتخابات پیش رو تاثیر گذار باشم.

وی در جمع بندی سخنانش گفت : بحث من این بود که چطور می شود از یک جوان بیکار که نه پست سیاسی دارد و نه حمایتی دارد ، انتظار داشت که انگیزه داشته باشد و در کنار ما باشد و راه حل بدهد آنهم با دست خالی ؟! و چگونه او مسیر خودش را طی کند و خودش را به جایگاهی برساند؟

دولت کنونی از نیروهایی که ضعیف تر از گذشته هستند ، استفاده کرده است

کوهساریان با بیان این نکته که بحث ما آن مدیرانی که در دولت قبل ضعیف بودند یا نبودند ، نیست ؛ اذعان کرد : بحث ما این است که دولت کنونی از نیروهایی که ضعیف تر از گذشته هستند ، استفاده کرده است ؛ مشکل ما این است !

وی تاکید کرد : درد من این است که ما در دولت آقای روحانی مدیری گذاشته ایم  که حاضر نشده درد دل جوان ها را بشنود ؛ جوان هایی که تلاش بسیاری در انتخابات نمودند . بعد برای مان سوال است که این جوان چرا بی انگیزه است!

ما رئیس جمهور جدید انتخاب کرده ایم تا راهکار تازه بدهد نه اینکه فقط شعار بدهد و گذشته را تخریب کند

این فعال آزادشهری افزود : یا به فردی که کارایی ندارد مسئولیت می دهند و در نهایت هم در جواب عملکرد خود می گویند ما ۴۰ میلیارد بدهی گذشته داریم ، مثل اینکه ما جوان ها باید تاوان اعمال دولت گذشته را بدهیم .

کوهساریان در پایان گفت : ما رئیس جمهور جدید انتخاب کرده ایم که بیاید راهکار تازه بدهد و مردم را از این بن بست نجات دهد نه اینکه فقط شعار بدهد و گذشته را تخریب کند ؛ نقد دولت گذشته خوب است اما نه بدین شکل که همه چیز را فقط بر سر دولت گذشته بشکنیم و بیاییم فقط برای خودمان کار کنیم و برای دیگران هم کاری انجام ندهیم .

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جوان اعتدال گرا

کوهساریان که دم از صداقت و مصادره نمودن فعالیت خیل عظیمی از مردم در انتخابات ریاست جمهوری می زنند بهتر است به چند سئوال ذیل در پیشگاه جوانان استان پاسخ دهند:1- آیا جنابعالی دارای مدرک دکتری هستید که در سایت ها اعلام می نمایید دکتر کوهساریان ؟2- آیا منظور جنابعالی از بکارگیری جوانان شخص خودتان می باشید که بدلیل عدم بکارگیری بعنوان معاون در یکی از مراکز آموزشی استان ، که اقدام به جمع آوری امضاء در ماه مبارک رمضان امسال در مصلی نماز جمعه گرگان علیه مدیر مربوطه گردید ؟ 3- آیا جنابعالی که قصد انتخابات مجلس در حوزه آزادشهر را دارید جلسات نهضت سوادآموزی شما که با همکاری آقای ( ا.ع) که شرکت آموزشی نیز دارد (پیشگامان نوین) با برخی اقوام (ترکمن و بلوچ) دنباله برنامه تبلیغاتی خود با استفاده از جایگاه ستاد ائمه جمعه نمی باشید ؟ .... بهتر است کمی صداقت داشته باشید و به اسم اصلاح طلبی خدمات دولت فعلی بویژه در استان گلستان را زیر سئوال نبرید و فراموش نکنید که اصلاح طلبی بردن غنیمت از جنگ در زمان انتخابات نیست که راه را اشتباه آمده اید...

0
0
پاسخ
1393-11-17 14:11
ایزدی

بدجوری بوی انتخابات می آید !!!

0
0
پاسخ
1393-11-17 14:32
kaka

هزار بار گفته شد که بابا جان ، این دولت پیر و پاتال هاست گه این همه از آن دفاع می کند .حالا صدای خودتان هم درامده .فقط ببینید چند تا بازنشسته توی همین استان گلستان بکار گیری شده اند .از صدر تا به ذیل .

0
0
پاسخ
1393-11-17 15:11
وفاقی

یک اعتراف تلخ : دولت کنونی از نیروهایی که ضعیف تر از گذشته هستند ، استفاده کرده است ، در دولت آقای روحانی مدیری گذاشته ایم که حاضر نشده درد دل جوان ها را بشنود .ای داد و بیداد !!

0
0
پاسخ
1393-11-17 19:44
محمد

درود بر شجاعت آقای کوهساریان متاسفانه هنر مدیران استان ماشده تخریب گذشتگان

0
0
پاسخ
1393-11-17 20:11
اسماعیلی-خان ببین

احسنت برآقای کوهساریان

0
0
پاسخ
1393-11-18 09:15
ali

اولا اقای کوهساریان نگفته است من دکترا دارم دوستان بابت احترام ایشان را دکتر صدا میزنند ایشان در تاجیکستا ن دکترا میخواند اما موقع انتخابات برگشتن و ستاد اقای روحانی را که هیچ یک از بزرگان از ترس منافع وپستشان قبول نکردن ایشان با تمام وجود قبول کردن وبا مشتی جوان ستاد را با هزینه خود جوانها چرخاندن وحالا که ریس جمهور اقایی روحانی شدن خیلی شدن سینه سپر این اقایان پست گرفتن تا دیروز کجا بودن 2.ایشان از لحاظ مالی هیچ احتیاجی به پست ومقام ندارن بعد کسی این قدر زحمت کشیدچرا باید بیرون گود باشد بین خاطر چابولسی نکرد ورفقای جوانش را هر گز کنار نگذاشت اینها هم نارحت همین هستن که دکتر کوهساریان وجدان خویش را هر گز زیر پا نمی گذارد 3.چرا فردی مثل دکتر کوهساریان نباید کاندید شود ما افتخار میکنیم امثال این اقا کاندید شونند .شهرستان ما به امثال دکترکوهساریان احتیاج دارد که حداقل درد جوان را می داند

0
0
پاسخ
1393-11-18 13:28
ش

سخنان ایشان با توجه به روند مدیریتی موجود قابل تامل استنباید از واقعیات فاصله گرفت

0
0
پاسخ
1393-11-18 14:36
REZA1539

درود بر دکتر عزیز کوهساریانبله . حرف حق تلخ است من هم اکثر مواقع شاهد بودم که عده ای از اعضاء دولت تدبیر فقط کارشان شده نقد کردن دولت اقای احمدی نژاد خداوکیلی بی انصافی است با اون همه کار و خدمات دولت اقای احمدی نژاد انها را نادیده بگیریم

0
0
پاسخ
1393-11-18 19:44
alo

آقای جوان اعتدال من نمیدونم که کی به شما جوان اعتدال گر میگه حالا یکی پیدا شده از جوانا حمایت میکنه شده آدم بده شما از دکتر کوهساریان خصومت شخصی دارید .قابل توجهت آهای اعتدالگر دکتر نیاز به پست و پول نداره

0
0
پاسخ
1393-11-19 04:46
صn

سلامآقای ali , که فکر میکنم همون alo هم خود شما هستید میگی شجاعت چرا آقای کوهساریان مصداق از مدیر ضعیف نیاورد و فقط کلی گویی کرد پس شجاعت نداشت ایشان مدرک دکتری هم نداره پس ... گفتن هم بلده ، میگی به فکر جوانهاست ولی کاری از دستش نمیاد چون پست نداره هر وقت پست گرفت و باز هم به فکر بود شعار بدید انقدر دنبال پستهای من درآوردی نباشه بهتره اگر شما هم میخوایی بیا از اون ابلاغها واسه شما هم بگیریم این دردی که ایشون با آب و تاب شعار دادند همه ما می دانیم و آقایونی که باید بدانند هم می دانند راستی یک سوال آقای کوهساریان گفته رئیس ستاد دکتر روحانی در آزادشهر بودم پس آقای مصطفی رجنی چکاره بودند و الان کجا هستند...

0
0
پاسخ
1393-11-20 08:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.